Programma

Het Congres begint om 9.30 met de openingspresentaties van twee internationale keynote sprekers: Thomas Moen en Sedge Beswick. We sluiten in de middag ook plenair af met een internationale spreker: David Arnoux.

Tussendoor zijn er drie breakoutrondes met elk vijf verschillende presentaties waaruit je kan kiezen om jouw persoonlijke programma samen te stellen.

We zijn op dit moment druk bezig om het gehele programma in te vullen. Hieronder tref je dus nog niet het volledige programma aan.

Ochtendprogramma

}

8:45 – 9:30

Supernova

Inloop, registratie en koffie

Door Peter Minkjan , dagvoorzitter

Bezoekersregistratie en inloop.

Het hoofdprogramma begint om 9:30 uur, maar vanaf 8:45 uur is het mogelijk om je te registreren en de dag op te starten met koffie en thee.

}

9:30 - 9:35

Progress

Welkomstwoord

Door Peter Minkjan, Dagvoorzitter

Dagvoorzitter Peter Minkjan heet iedereen welkom en zal het programma kort toelichten.
}

9:35 - 10:15

Progress

How to Succeed on Facebook in 2018

Door Thomas Moen, Facebook Marketing Expert

Meer info

Informatie volgt

}

10:15 - 11:00

Progress

Instagram: It’s a Business

Door Sedge Beswick, Instagram & Influencer Marketing Expert

Instagram: It’s a Business

As an influencer marketing agency – we know that right now, it’s all about Instagram. We identify the trends to ensure brands and influencers are achieving the highest engagement rates and staying one step ahead of their competition. We’ll talk through how to win with content, calling out some of the strongest content creators on Instagram (& the work they’ve created with some of our brands such as Nike, Superdry and Hyundia).

Breakoutronde 1 (11.20 – 12:00 uur)

}

11:20 - 12:00

Mission 1

‘Hoe De Kistenkoning op Facebook groeide van 0 naar 125.000 Facebook fans’

Door Niels Tel, social media strateeg & coach

We kennen allemaal de succesverhalen van grote merken als Heineken en KLM, maar hoe gaan gemiddelde MKB organisaties om met hun social media, en wat maakt hun social media strategie succesvol? Tijdens deze break-out sessie zal social media strateeg Niels Tel één van zijn klantencases delen!

‘De Kistenkoning’ is een mooi voorbeeld van een echt succesverhaal op Facebook. Begonnen vanuit de zolder op een studentenkamer is deze organisatie dankzij social media uitgegroeid tot een bedrijf met een miljoenenomzet. De gebruikte social media strategie wordt in deze presentatie met je gedeeld, maar er zal ook zeker ingegaan worden op de randvoorwaarden van een toekomstbestendige social media strategie. Facebook heeft voor De Kistenkoning enorme invloed gehad op de branding en sales, maar hoe moet je als organisatie hiermee omgaan? Wil jij een toekomstig bestendige social media strategie ontwikkelen en leren van een MKB-organisatie? Kom dan naar deze break-out sessie.

}

11:20 - 12:00

Mission 2

Masterclass Automatisering met Productfeeds

Door Milan van de Horn, Social Advertising Expert

In deze masterclass word je als medior/senior advertiser meegenomen in de voordelen die een product feed biedt, met daarbij best practices over de inzet. Daarnaast weet je aan het einde van deze sessie hoe je in Google Docs een product feed maakt en deze koppelt aan je advertising campagnes binnen Facebook. Interessant voor adverteerders die e-commerce campagnes draaien en hun advertising inzet willen schalen.
}

11:20 - 12:00

Expedition

BYEBYEFACEBOOK, Instagram Takeover!

Door Kirsten Jassies, Instagram en vlog Expert

Om te voorkomen dat ook jouw organisch bereik ten dode opgeschreven is, deelt social expert Kirsten Jassies 10 manieren om #InstagramBOSS te blijven of te worden. Tip één: stop met zenden, ga het gesprek aan!
}

11:20 - 12:00

Quest

Nader te bepalen

Door Pieter Voogt

Nader in te vullen

Breakoutronde 2 (13.10 – 13:50 uur)

}

13:10 - 13:50

Quest

Jouw merk als viral: Twitch, Instagram en influencers

Door Bart Kampschreur, Vertigo6

Anno 2018 wil iedereen 'iets met influencers'. Toch zijn veel bedrijven niet bekend met de etiquette van huidige media en beperken zij de influencers in hun bewegingsvrijheid om controle te houden over content.

In deze presentatie toont Vertigo 6 een spraakmakende case, waarin hardwarefabrikant ASUS de teugels compleet uit handen geeft en twee beroemde streamers opdraagt hun merk in een meme te veranderen.

}

13:10 - 13:50

Progress

Kijkje in de Facebookstrategie van AD.nl

Door Jaap van Zessen, Chef Digitaal bij AD.nl

Wat doet AD.nl om als publisher succesvol te zijn op social media? Door de vele regionale pagina's vallen meer dan honderd Facebookpagina's onder de vlag van het AD en de regionale titels.

Hierdoor is er een enorm aanbod om een Facebookselectie van te maken en moeten veel pagina’s worden beheert. Jaap van Zessen vertelt over de strategie, de invloed van het algoritme en de belangrijke rol die data speelt in de keuzes die gemaakt worden. Wat maakt AD.nl de 3e Facebookpagina van Nederland?

}

13:10 - 13:50

Mission 1

Nader te bepalen

Door Marjolein Bongers, House of Social Media

Nader in te vullen

Nader in te vullen

}

13:10 - 13:50

Expedition

De digitale fanstrategie van PSV

Door Hanneke Jaanen en Jordy Koppen, PSV

PSV werkt met een uitgekiende marketing- en mediastrategie om zoveel mogelijk fans bij de club te betrekken. Via een fanpiramide worden voetballiefhebbers en PSV-fans steeds intensiever aan de club verbonden.

Innovatie is een van de kernwaarden van de landskampioen, en dat is terug te zien in hun strategie. In deze break-out sessie zal het kort gaan over de digitale fanstrategie (fanpiramide) van PSV en zullen er een aantal cases aangestipt worden, toegespitst op Facebook en Instagram.

Breakoutronde 3 (14.00 – 14:40 uur)

}

14:00 - 14:40

Progress

Breakoutronde 3 nader in te vullen

Nog niet bekend

Nader in te vullen

Afsluitende keynote presentatie (15:00-16:30 uur)

}

15:00 - 16:30

Progress

Growth Hacking & Social Media – Power Session

Door David Arnoux, Growth Tribe

Building products isn’t enough. Marketing channels are saturated. Rapid Experimentation and Growth Marketing skills help you beat the competition and keep growing!Growth comes from a mix of behavioural psychology, coding, creative marketing and data analysis. Having spent the last couple of years building, coaching and training regiments of growth teams and growth marketers, in this talk I'll run you through some of the latest stories, learnings and tricks we've learned along the way.

A brief but information-packed power session covering the process, mindset and tools that will help you on your journey towards a more consumer centric, experiment- and data-driven organisation.

Meld je nu aan!

Wil je ook in één dag leren hoe je sneller kan groeien met de inzet van Facebook & Instagram? Wacht dan niet langer en meld je vandaag nog aan voor het Congres Facebook & Instagram Marketing 2018.

Neem contact met ons op