Milan van den Horn

Social Advertising Expert

Milan van den Horn is paid social expert. Doordat hij bij zowel een measurement agency (DMA Institute), digital agency (Burst) als media agency (IPG Mediabrands) heeft gewerkt, is zijn kennis naast kanaal-, ook platformoverstijgend. Hij helpt merken maximaal rendement uit hun mediabudget te halen bij zowel e-commerce als branding campagnes.

Sinds 2017 werkt hij als ad interim paid social consultant voor agencies, grote merken en scale-ups – zowel nationaal als internationaal. Hierbij ligt zijn focus op Facebook en Instagram advertising.

Eerder sprak Milan bij ons over de “Facebook en Instagram KPI’s anno 2016” en dit jaar hebben wij hem teruggevraagd om een masterclass te geven. Deze zal gaan over automatisering middels product feeds en is bedoeld voor mensen met gemiddeld tot veel ervaring in het opzetten van campagnes.

Masterclass Automatisering met Productfeeds @ Mission

 

Meld je aan!

Wil je ook in één dag leren hoe je sneller kan groeien met de inzet van Facebook & Instagram? Wacht dan niet langer en meld je vandaag nog aan voor het Congres Facebook & Instagram Marketing 2018.

Neem contact met ons op