John Mouthaan

Senior Manager Digital Marketing, Coca-Cola European Partners

John Mouthaan heeft reeds meer dan 20 jaar ervaring in digital. Hij startte in 1998 zijn eigen bedrijf waarmee hij o.a. Tilburg.com ontwikkelde. Hij bouwde samen met zijn compagnons Tilburg.com uit tot één van de grootste stadsportals van Nederland. In 2005 verliet hij het bedrijf om bij voetbalclub Willem II leiding te geven aan het team dat verantwoordelijk was voor ticketing, online marketing en merchandise. In 2010 startte hij binnen de Field Sales organisatie van Coca-Cola European Partners. CCEP is de bottelaar van Coca-Cola in Nederland en verantwoordelijk voor het produceren, distribueren en vermarkten van de verschillende merken in het Coca-Cola portfolio. Vanaf 2015 heeft hij binnen CCEP als B-to-B campaignmanager inhoud gegeven aan de multi contact strategy van de bottelaar. Recentelijk maakte hij de overstap naar het Digital Marketing Team, waar hij als Senior Manager Digital Marketing programma’s en campagnes ontwikkelt die klanten van Coca-Cola helpen om extra transacties en extra omzet te genereren.

Hoe Coca-Cola met slimme digitale marketing haar ondernemers ondersteunt

Meld je aan!

Wil je ook in één dag leren hoe je sneller kan groeien met de inzet van Facebook & Instagram? Wacht dan niet langer en meld je vandaag nog aan voor het Congres Facebook & Instagram Marketing 2018.

Neem contact met ons op