Op deze pagina verzamelen we alle ter beschikking gestelde slides van de keynotes en breakoutsessies. De komende dagen vullen we dit overzicht verder aan.

 

Keynotes

  • Igor Beuker – The Future of Facebook Marketing – Mad Men vs. Math Men
  • Jarno Duursma – De impact van chatbots en conversational commerce [nog niet beschikbaar]
  • Maurits Kaptein – Digitale Beïnvloeding & Personalisatie
  • Michiel de Gooijer -The Social Power of Contagiously Inspiring Video Stories [nog niet beschikbaar]

 

Breakouts

  • Pieter Voogt – Hoe stop je met verspillen van mediabudget op Facebook en andere kanalen [Slideshare]
  • Kirsten Jassies – De voor- en nadelen van Instagram bedrijfsaccounts [Slideshare]
  • Wiebe Govers – Klanten écht helpen op Facebook [nog niet beschikbaar]
  • Wouter Kleinsman – Maximaal resultaat op Facebook met een klein budget [Slideshare]
  • Peter Minkjan – Wat kan je leren van de beste Nederlandse merken op Facebook? [Slideshare]
  • Bob Christiaanse – De perfecte funnel én customer journey van Takeaway.com [nog niet beschikbaar]
  • Leroy van Limbeek – Het succes van de NOS-tienermerken op Instagram en Snapchat [nog niet beschikbaar]
  • Jacco Bouw – Social media en chat-apps in China [nog niet beschikbaar]
  • Reinout van Zandycke – De geheimen van Donald Trump zijn campagne [Slideshare]
  • Laurence Janssen – Cross platform storytelling met influencers [PDF]
  • Sybren Smith – Het geheim van succesvol adverteren op Facebook [Slideshare]
  • Danny Oosterveer – User generated content: de beleving centraal op Instagram [Slideshare]
  • Charleen van der Vechte – In 6 stappen je contentmarketingstrategie [PDF]
  • Robert Doggers – Facebook-gebruik anno 2017: de laatste insights [nog niet beschikbaar]
  • Elja Daae – Snapchat 101: dit moet je weten over Snapchat [Slideshare]